måndag 14 mars 2011

Några bloggar jag förföljer

Det är ju så kul med bloggar. Inte bara den egna utan också andras. Och att läsa kreativa bloggar blir lätt beroendeframkallande. Egentligen tycker jag inte om att göra sådana här listor av rädsla för någon känner sig glömd. Därför väljer jag att presentera en del av min blogglista och hoppas kunna tipsa lite samtidigt så ni hittar nya egna favoriter.

(Det snitsiga upplägget med headerbilder i bloggtipset har jag helt kopierat från en annan bloggare)


Först vill jag tipsa om nära, kära och kreativa:

Min fina, pyssliga och inspirerande syster!
Fantastisk tjej som tar fantastiska foton



Underbart inspirerande tjej med konsten i blodet



Och några av de kreativa bloggar jag förföljer:

Andrea Femerstrand

Alexandra Alexandersson



Lina Neidestam
Britta Häggmark


Hemma hos Mika
apartofmyart



Elena Serrander



Kim W Andersson

Konst och Cancer
Myltan


Bokkei

Anna Ileby


Jojo Falk

Några alltså...

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att se sin egen blogg där, jag följer ju dig också som du vet! Känner mig hedrad faktiskt :D Har kikat in på alla de andra bloggarna också, flera som jag inte sett innan, det är ju så himla roligt att hitta nya!

    SvaraRadera
  2. Många härliga tecknare där!
    Speciellt min klasskamrat Elena! ;)
    DU vet väl om att du har en helmysig blogg?

    SvaraRadera