måndag 7 mars 2011

Mjeh

Mjeh. Borde gå och sova men har ingen lust. Vill sätta mig och måla vidare på en av mina skisser men saknar omdöme. Huset ser hemskt ut men har varit i pausläge hela dagen och tvättberget med magsjukerester väntar. Och imorgon väntar jobb igen också med en lång och invecklad lektionsplanering som kommer sätta prov. Men lyckliga den som får lektionsplaneringar skickade till sig på mailen: eller? För samtidigt hade det varit skönt att ha egen kontroll. Eller jag vet inte. Är så velig med det mesta. Försöker besluta mig för en massa. Att städa. Att renovera. Att gå ner i vikt. Att bli en roligare mamma. Istället äter jag glass. Mjeh.

1 kommentar:

  1. Jag ser gärna en version av den översta skissen (från inlägget längre ner, fast det är ju en överflödig förklaring). Du har visat den förut, och jag är fortfarande lika nyfiken! Den där med staden nedanför verkar väldigt intressant också, ser framför mig nån fransk liten pittoresk by i all idyll. Vill bo!

    Det är väl nästan svårare att sätta sig in i någon annans planering än att göra en själv. Å andra sidan är det ju svårare att sätta sig in i vad som gjorts, vad som ska göras osv än att få en planering skickad till en. :)

    sv: Tack! :D
    Det ska föreställa Amanda Seyfried, men det är inte lätt att se, jag vet. Haha. :)

    SvaraRadera