torsdag 9 december 2010

Jordgubbsflicka


Tadaa! Här kommer nästa utmaningsbild! Tack S för utmaningen! Det blev en jordgubbsflicka! Var en mysig bild att måla med väldigt mycket att relatera till och jag tycker jag fick in känslan bra. Fast jag tycker nog allt att originalen på bilden jag målade av är snäppet sötare än det blev här på bild :)

Men en god övning där jag för nästan första gången fått öva på att göra bebisar. Och det är ju också sällan jag gjort män. Så resultatet gott - allting gott!

3 kommentarer:

  1. Åh.. Va roligt att du målade av mitt foto. Det blev ju Jättebra!!! Det är skrämmande likt, du är så duktig!! Kan förstå att det inte är lätt att rita bebisar med alla veck och hårfjun... Det blev en riktig utmaning men både bebis å man, men det klarade du ju galant. Är det målade originalet till salu?? :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :D Självklart är originalet till salu, men det kan vi ta per mail :)

    SvaraRadera
  3. så gulligt så :) du är så duktig och jag gillar din nya fina blogg jätte mycket!

    SvaraRadera