fredag 3 december 2010

Waiting for Santa?

Jag har visst börjat få julkänsla

Det har varit lite segt med bilder nu. Inte så att jag inte ritar. Det ligger skisser överallt. Borde sånt jag borde göra, vill göra och andra saker som jag bara måste vänta med att göra. Har fått några utmaningar att jobba med (TACK!).  Men det som ligger närmast att rita och lägga massa tid på får vänta lite innan det kommer upp i bloggen. Så håll till godo med gamla teckningar och denna nya.

Ja, vad säger man om denna teckning då. Ja, när jag är lite frustrerad på teckningar så blir det gärna pinuppor. Men jag trivs med pinuppor. De är väldigt fascinerande varelser som i mycket är precis allting jag inte är. Liksom smala, långbenta, glad-dumma kvinnor som sätts i vanliga situationer där de alltid lyckas visa upp sig på nått sätt. Jag tycker om komiken.

God Jul!

1 kommentar:

  1. Håller med dig där, det är lätt att det blir en pinuppa när man sitter och klottrar, haha. Pinuppor är bra. Det gillar vi :)

    SvaraRadera