söndag 5 december 2010

Idag känner jag mig modig som få


Idag var jag modig. Och det lever jag på ett bra tag oavsett hur utgången blir. Så bilderna jag slitit med nu några dagar får helt enkelt vara hemliga ett litet tag till. Men sen...

Jag är så himla lycklig som har så många underbara människor runt mig som både tror på mig och stöttar mig. Alla är verkligen så himla viktiga för mig och jag hade nog inte ritat ett streck vid det här laget utan dem. Ni vet förhoppningsvis vilka ni är!

Men idag vill jag såhär alldeles speciellt lyfta fram världen bästa syster. Hon är precis som jag fast ändå inte. Och hon tror på mig sådär självklart och fast och stöttar mig så att jag har svårt att på riktigt tro att jag inte kan teckna - även när jag verkligen känner att jag krälar på botten. Och, jag tror inte att hon vet det, men varje gång jag lägger upp en bild så ser jag fram emot att hon ska se den. Så dagens bild, blir också en på min syster. Hon uppmärksammade också på sin blogg tidigare idag att jag uppenbarligen har en förkärlek att göra bilder av henne: men med ovanstående motivation så är det väl inte så konstigt!

Ja, nu ska jag titta i taket och vara glad.

5 kommentarer:

  1. Inte så konstigt att folk tror på dig när du är så himla duktig! :) Att du gör många bilder av din syster visar ju bara hur mycket hon betyder för dig, bättre uppskattning kan man knappast få. Sträck på dig och va stolt över att du är så duktig!!! Kramar Susanne :)

    SvaraRadera
  2. Susanne: Tack för att också du tror på mig :) Och jag börjar nog fatta, känns det som, att jag faktiskt kan en massa saker. Jag har liksom förlikat mig mer med att jag inte är så bra som jag vill - och att jag antagligen alltid kommer att vilja bli bättre oavsett. Men jag hade nog inte kommit till den insikten om det inte var för alla runt mig som stöttar :) Och syster har inget emot att bli avmålad - snarare tvärtom. Uppenbarligen samlar hon på dem :) Tack igen! Kram

    SvaraRadera
  3. Sååå fin bild! Var lika rädd om och glad för din förmåga att teckna som du är för din syster! Du är bra!

    SvaraRadera
  4. Det är svårt att inte tro på dig när du är så himla duktig. Jag blir så glad av att höra att du blir pepp och glad när jag försöker trycka in den självklara informationen (att du är bäst) i din skalle. Weeii! :)
    Fortsätt rita, jag vill se ALLT (som vanligt).

    Förresten, har du sett trailen för Disney filmen Tangled? Din prinsessa som klippte av sig håret påminde lite om henne. Lika upproriska. : )

    SvaraRadera
  5. emmy: Du är bäst! :D Så du vet... Tack igen. Och jag ska kolla den där disneyfilmen :)

    SvaraRadera