söndag 19 december 2010

Julkänsla

Granen!

Min egengjorda julgrupp som jag är enormt stolt över. Särskilt med tanke på att jag oftare är bättre på att mörda blommor än plantera dem

Springer runt som en hustomte och det bara fladdrar i magen av julkänsla. Det är ju det här jag tycker om med julen ju! Klä granen och myset och allt därtill. Så eftersom jag inte kan leva upp till den förbättrade versionen av mig själv och rita som en tok nu, och därmed lägga upp en massa bilder, så blir det lite julbilder istället. Fast för den nyfikne kan det kanske var nog...

5 kommentarer:

  1. Det hela ser jätte mysigt ut. Det ser ut som om du har kidnappat en gran ifrån en amerikansk tecknad film. Den ser helt perfekt ut. : )

    SvaraRadera
  2. Ja, granen är helt overkligt fin :) Vi som letade jättelänge och trodde att vi inte skulle hitta någon. Men så hittade jag denna och det var massa snö på och vi tänkte att vi fick nöja oss med den. Den verkade ju liksom tät. Men så var den hur fin som helst när den kom in :) Glad! Och med alla mina julkulor i och polkagrisstavar så känns känns det som om piff och puff hoppar ut ur den när som helst :D

    SvaraRadera
  3. Vad fint! Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Gud vilken fin gran!!!!! Vi har varit ute idag, men såg inte skymten av en sån tät och fin gran, får hoppas det blir jul hos oss ändå! :)

    SvaraRadera
  5. Moster Y: Visst blev det :)

    Susanne: Ja den är verkligen något utöver det vanliga!! :) Och inte var den lättfångad heller. Mest bara tur. Och visst blir det jul i alla fall :)

    SvaraRadera