fredag 31 december 2010

Nu ger jag mig...


Gah! Den här bilden har gjort mig totalt tokig! Har suttit en massa kvällar med den och ändå har det inte blivit något wow-bra som jag så fint tänkt i huvudet. La upp en första version i bloggen men ångrade mig och bestämde mig för att göra om den då den blev helt fel. Tycker ju om motivet! Fick ett knäpp och försökte mig på datorfärgläggning - men sånt lär man sig visst inte på en timme på youtube märkte jag. Och Nu är jag okej-nöjd med helheten och delvis riktigt nöjd med vissa delar. Så jag bryter alltså mitt löfte om att inte ge upp och ger härmed upp denna som den är.

Men det blev nog bra ändå trots allt! Men som vanligt... bättre kan jag! Och nej, jag har ingen press aaaalls på mig själv. Men som sagt, det är just det drivet som får mig att vilja fortsätta och bli bättre.

Måste sova nu och lämnar därmed alla mina konstnärliga kriser kvar i soffan.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Jättefin bild! Nu blev jag inspirerad och sugen på att teckna! :) Tycker absolut att du ska vara nöjd med den här, men jag vet ju precis hur det är - man blir ju aldrig nöjd.

    SvaraRadera