söndag 9 januari 2011

Ugglan


Nej, inte går det för sig att man sitter och gnäller för jämnan inte om att lära sig nya saker och vara trött på sin enformighet. Så jag tänkte rita något jag inte brukar rita. Ett djur! Och det blev en uggla ikväll (med stiftpenna: vilket inte var tanken men orkade inte stöka fram något annat på skrivbordet). Det var faktiskt väldigt kul så vem vet det kanske blir fler djurbilder - för jag behöver oavsett lära mig. För det är ju så, att har man ritat något en gång så lär man sig så mycket att det är mycket lättare att rita det ur minnet till något fantasiaktigt en annan gång...

4 kommentarer:

  1. Den är fin! Kul att se en blyertsteckning oxå. Keep it up!

    SvaraRadera
  2. En sån söt liten Uggla <3

    SvaraRadera
  3. serierfunckar: Tack :) Ja, jag har ju egentligen ritat mest med blyerts innan så det är kul att hitta tillbaka ibland...

    Frih: Ja, visst var den söt - ännu sötare på bilden jag ritade av! :)

    SvaraRadera
  4. Sv: tack :3 Men jag tycker du har ganska gott om vackra detaljer du med :3

    SvaraRadera