söndag 16 januari 2011

In och Ut: Del 1


Här är den! Första delen i mitt första lite större serieprojekt. Eller... ehrm... egentligen har jag nog aldrig på riktigt haft något serieprojekt eller någon serie... Ja förutom min bondmora. Men jag vill så väldigt gärna testa att lära mig rita serier. Och som jag skrivit innan så har ju fantasin varit riktigt dåååålig vad det gäller historier. Men så körde jag bil och lyssnade på radio. Och låten jag hörde gav mig så mycket bilder och idéer att det bara måste bli en serie. Och alla som hört låten eller inte redan har googlat den så blir det mer action i resten av serien. Hm... jag är faktiskt lite orolig för det där med tanke på låttexten... Men nu när jag har börjat kan jag ju inte backa ur.

3 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut! Spännande med nåt nytt!

    SvaraRadera
  2. Kul, men inte är det väl snowstorm som har skrivit låten va? (nu kan jag ju ha fel, men det är inte dom som sjunger den iaf)

    SvaraRadera
  3. Ozzys mor: Du, det är mycket möjligt! Jag har sökt en massa och jag är musikdålig så jag var inte hundra när jag skrev det. Tack för att du är uppmärksam! :)

    SvaraRadera