tisdag 18 januari 2011

In och ut: Del 2


Puh! Del två av serien är klar! Och det tar tid. Mest kanske för att jag verkligen inte är helt van på det här. Det är så fruktansvärt mycket tankar och beslut och processer att gå igenom. Och framför allt måste man vara noggrann - vilket bara det är en bra övning för en hast-maja som jag själv. Men även om jag jobbat som bara den och tänkt nästan ännu mer så kan jag inte låta bli att undra vad det är jag inte vet. För att rita serier är verkligen en hel vetenskap där det jag vet bara är en liten rispa på ytan. (Man skulle tusan ha lite mer lärlingsjobb för tecknare tycker jag allt. Helst bra betalda sådana också ;)). Dock tycker jag verkligen att det är sjukt kul att rita serier! Även om jag är döfärdig nu så vill jag nästan sätta igång med nästa sida direkt. Fast det blir nog till att klura lite till på tror jag...


Serien i sin helhet


3 kommentarer:

  1. Jag ser vad du har gömt in. STOLTHET OCH FÖRDOM! Yeah! Kul att tjejen är så mystisk, ungefär som en superhjälte. Sedan har du gjort det väldigt snyggt med de olika rutorna i serien.

    SvaraRadera
  2. Haha! Visste väl att du skulle se det! :) Ja, jag tänkte att den mystiska kvinnan skulle ha någon osannolik last ;) Tänkte faktiskt superhjälte - eller superskurk när jag gjorde det. Och ville försöka fånga lite spänning...

    SvaraRadera
  3. Underbar serie! Jag vill läsa meeeer nuuuuuu!

    SvaraRadera