måndag 28 februari 2011

Se upp!

Ojojoj, här händer grejer! Håller på att fixa lite med flikar och grejer på bloggen lite. Och tar man en noggrann titt här ovan så finns en ny flik Kontakt och Beställning. Proffsigt värre. Nu väntar jag bara på att beställningarna ska rulla in. Vilket de självklart kommer att göra!

Annars så är jag lite stolt över mig själv och min nyvunna självdisciplin. Jag har liksom aldrig varit något fan av att öva. Jag vill helst kunna allting på en gång och blir arg om jag inte kan det. Men nu övar jag för glatta livet utan att det känns ens jobbigt. Ett annat driv liksom och jag märker skillnad! Jag har alltid velat sitta och öva poser men tyckt det varit så svårt att hitta nått bra att rita av utan att halva kvällen ska gå till att söka på nätet. Men så hittade jag sidan som jag tipsat om innan: posemaniacs. Och för varje pose som jag ritar så sätter det sig som en minnesbild och kan utnyttjas på andra sätt i andra sammanhang. Därför blir det ingen roligare bild än lite övningsbilder jag gjorde igår...

För övrigt lever mitt ljusbord igen tack vare min händiga pappa! Ingen annan än jag kunde vara gladare. Nu ser jag fram emot att fixa med lite skisser jag har liggande.

1 kommentar:

  1. Oj vad bra tips! dit ska jag med ta mig, behöver verkligen öva på människor.

    Det blir fiiint på bloggen!

    SvaraRadera