torsdag 10 februari 2011

Every lonely person should have a rabbit in their pocket to keep them company

every lonely person should have a rabbit in their pocket to keep them company.

Jag surfar gärna runt på bloggar. Tittar på bilder och kommenterar om det är nått jag gillar. Trevligt värre. Och en av de bilderna var världens gulligaste lilla kaninbild hos nollfemnolltvå. Och bara tanken på att ha en liten kanin med sig fickan att plocka upp när man är ensam är bara så målande. Så jag skrev vad jag tyckte och tänkte och blev då utmanad av blogginnehavaren Emilia att rita en egen kanin som jag har i fickan. Så här är min fick-kanin :)

2 kommentarer:

  1. men åh så fint! måste säga att din såg vänligare ut än min haha ;D

    SvaraRadera
  2. Som du ju förstått älskar jag den här idén. Min kanin ligger uppe nu ifall du vill se. :)

    Det där med kommenterandet går verkligen i perioder. Eller bloggengagemanget är det väl egetnligen som vanligt. Hehe. När skall man finna passionen? ;)

    Boken låter verkligen spännande! Jag är så imponerad av folk som faktiskt skriver. Jag vill så gärna vara en av dem!

    Till sist måste jag berömma ditt porträtt på din syster. Nu har jag visserligen inte sett din syster, men jag gillar sättet du tecknar människor på. Du får dem så levande. När jag förösker överarbetar jag huden till det yttersta. Det blir groteskt, haha. :)

    SvaraRadera