tisdag 15 februari 2011

En bror


Jag har många syskon och här går jag och bara ritar ett av dem. Orättvist. Men det handlar nog mycket om den där comfortzoneen att bara rita tjejer tror jag. För visst tycker jag om mina bröder också! Här är i alla fall min stora lillebror. Han som jag ringer om jag vill sluta ta mig själv på allvar. Han är också fruktansvärt drygt rolig, grym på att snickra och har som mål att göra så många tatueringar som möjligt medan han är ung.

Porträtt i all ära. Och det är grymt kul att göra. Men nu behöver jag nog något fantasieggande att jobba med. Men vad?

3 kommentarer:

  1. faan va grymmt de blir systra mi;) /anton

    SvaraRadera
  2. Jag slås varje gång av hur duktig du är!
    Något fantasieggande? Hmm. Jag ser framför mig marshmallowsfärger och regnbågar. Fast det kanske är min lilla fantasi? Haha. :)

    SvaraRadera
  3. Britta: :) Haha, jag det hade ju varit något. Får klura på det...

    SvaraRadera