onsdag 2 februari 2011

Det värmer ända in!

När jag lade upp min bild för tävlingen så räknade jag inte alls med att vinna. Det kommer jag antagligen inte heller göra med tanke på att allt räknas på rösterna och jag dessvärre inte har det kontaktnätet att nå ut. Men jag tänkte nog mer att det kunde vara bra att lära sig synas mer utan ursäkter eller känna sig fjantig. Kanske någon ser som vill se mer av vad jag gör? Vad vet jag?

Men det jag inte väntade mig var den kärleksvåg som slog emot mig igår när jag la upp bilden. Jag förväntade mig det inte alls. Men att alla dessa goa människor ställer upp för mig! Tror på mig! Det kanske kan verka som en liten obetydlig gest men jag blev så himla hjärtligt och ärligt glad att jag somnade med ett stort leende på läpparna. Och det hade ingenting med en eventuell vinst att göra.

Så TACK för att ni tror på mig! Det värmer ända in.

Och har ni inte röstat, eller vill rösta igen, är det bara att klicka här!

2 kommentarer:

  1. jag har röstat, jag har gillat ;), jag har delat på FB och jag har, twittrat.. Ngn extra röst kanske man kan hitta ;)

    SvaraRadera
  2. Wow grattis till så många röster!!
    Nu har även jag röstat :)Håller tummarna att du kommer långt nu!

    Svar: Va kul att du uppskattade boktipsen! Får nog köra en uppdatering nån gång för jag märkte efteråt att jag glömt några ändå haha! Men varför inte posta de böcker du har också? Alltid kul att se vad andra läst så man får lite variation :)

    SvaraRadera