torsdag 24 februari 2011

Mangamoves


Snart trycka i barnen lite frukost för lite utflykt idag. Inget avancerat.  Jag är så seg på att lämna hemmet för okända äventur och kan lätt hitta massa hinder på vägen. Men ibland gäller det bara att bestämma sig för att inte vara krånglig - försöker lära mig det där... Som så mycket annat. Borde döpa om bloggen: "Äh, det lär jag mig imorrn..." Ja, det skulle ju vara något.

Blev en mangatjejskiss igårkväll sådär lite härligt befriat snabbt. Mina mangamoves från Sailor Moon tiden för ca 15 år sedan hänger i sig. Har faktiskt märkt det där: att även det jag försökte mig på att teckna som liten och studerade stenhårt sitter kvar någonstans i bakhuvudet. Häftigt... Egentligen skulle jag vilja visa headerskissen men det får vänta vänta vänta. Usel på att vänta men jag försöker lääääääära mig att bli tålmodig. Ett litet hörn av den är ju dock med här.

Pompidom. Nä, nu ska jag nog ge mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar