fredag 17 februari 2012

Trampa vatten


Ja det är väl då tur att jag kan vara produktiv när jag inte gör så mycket annat...

Annars så har jag insett att jag kanske inte är så eremitig som jag trodde. Här trodde jag att jag skulle trivas som fisken i vattnet med all egentid i världen och istället sitter jag och längtar ihjäl mig efter min familj, är trött på att se Fina mannen slita med barn, mat och hem medan jag sitter i soffan (han är underbar!) och mest vill gå ut och gå eller bara prata med någon. Men knät blir snabbt mer och mer rörligt. Det är bara den dumma svullnaden som ska hållas nere med högläge och vicka på fötterna. Och jag borde nog limma fast rumpan i soffan för just nu vill jag bara rymma hela tiden...

Men ritar gör jag iaf en del. Bra det i alla fall...

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga färger! Och så fint du fångat vattnets rörelser!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Tack! Kul du gillade vattnet för det var just det jag hade svårt att bilda mig en uppfattning om hur jag gillade det ;) Hade en annan vision som jag får förverkliga en annan gång :)

      Radera
  2. Riktigt fint! Himlen är fantastiskt fin.

    Skönt att knäet börjar bli bättre! :)

    SvaraRadera
  3. mycket fina bilder du målar!!

    SvaraRadera