tisdag 21 februari 2012

Kaninräddare


Ojojoj, det får bli en snabbpublicering idag. Efter gårdagens bravader med att gå ut och hämta posten och sedan hoppa omkring och få för sig att jag är odödlig så mår inte benet så bra idag. Därför blir det heller inte så lång tid jag kan sitta här på stolen vid datorn och dingla med benen. Men jag var ju bara tvungen att lägga upp nya bilden ju ändå.

Bästa med att vara sjukskriven och sitta still är att jag får förverkliga alla mina teckningsplaner. Och här kommer alltså en.

Vad jag ska göra med resten av dagen är dock ett mysterium. Helst vill jag bara äta jämt. Och baka. Något jag kan äta. Men jag ska försöka hålla mig på mattan. Något kilo plus men det tar jag igen när jag äntligen får börja röra mig lite mer...

7 kommentarer:

  1. Härlig bild! Ta det lugnt med benet. det vinner man på i längden.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul du tycker så! Ja, jag ska. Eller ska försöka. För du har ju så rätt :)

      Radera
  2. Mycket fint!:) Är det någon berättelse bakom dina bilder? Blir så nyfiken nu när du satte den här rubriken! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte mer berättelse än det jag fantiserar om när jag tecknar :) Så nog har denna ett utdrag ur en oskriven historia i mitt huvud :)

      Radera
  3. Huset påminner som Solbacken, gillar det huset, och kaninerna också såklart! Somrig och fin bild! : D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hade en liten solbacken-feeling när jag gjorde balkongdelen :) Mysigt att du gillar den :)

      Radera
  4. STORT tack för din röst du är guld värd! Imorse fick jag reda på att jag ligger 95 röster ifrån första platsen - känns ju inte alls omöjligt ju! Som tack för att du röstar på mig (igen) är du med i en utlottning av en illis - utifrån valfritt foto. Vill ju så gärna tacka alla er som anstränger er för min skull=)

    Rösta på min djävuls-chiquita här: http://www.chiquita.eu/se/se/my-chiquita/gallery/view/2308/

    SvaraRadera