måndag 6 februari 2012

One Lovely Blog Award


Jag är ju egentligen alldeles emot allt vad kedjebrev och grejer heter men när man blir så fasligt glad, som jag blev av att få denna award av Maria, så blev det plötsligt ett måste att dela vidare. Så det gör jag, trots mina principer.

Tack Maria! Kika gärna in på hennes blogg och se bland annat hennes fina promarkersteckningar!

 När man får äran att få en Award tilldelad är reglarna följande;
Tacka och länka till den som har gett dig awarden.
Skriv ner fem bloggar som du vill lämna Awarden vidare till och låta dom veta det genom att lämna en kommentar hos dom.
Till slut, hoppas att de utvalda lämnar Awarden vidare.


De nominerade är:
Fan vad söt du är - Min kreativa braiga syster som bloggar och inspirerar mig många gånger om! Kika in! Det var ju hon som först fick mig att blogga vettni!

En liten teckning - Jag blir så glad varje gång jag går in på Brittas blogg. Så fina bilder och roligt skriven. Måste läsas!

Huldas byrålåda - Himla fina målningar i någon drömvärld som jag tror att jag också befinner mig i ibland. Inspirerande i både text och bild!

Lina kan rita fint - För att Lina verkligen kan rita väldans fint, skriver bra och inspirerar mycket!

Malin Enros - För fina stilsäkra teckningar som jag gillar mycket och en bloggvärld jag trivs i!



Och nu fuskar jag helt utan dåligt samvete! Här är några andra måsten som förgyller den bloggande världen:
Hemma hos Mika, A part of my art, Ewelina Swansson, Funck Creativity, Elena illustrerar, Andrea Femerstrand, Anna ritar, Konstigness, trasigaskor, m.fl.

1 kommentar:

  1. Tack fina du!! Jag ska föra den vidare någon gång under dagen :-)

    SvaraRadera