fredag 24 februari 2012

Förfölj mig gärna!

Ja, på Instagram iaf! ;)

Har för länge sedan insett att twitter inte är min grej. Jag har nog för många ord. Men instagram är mer min grej. Inte för att jag är speciellt bra på att ta snygga och stämningsfulla bilder utan för att formatet passar mig.

Och för er som inte vet är instagram en app på telefonen där man kan följa folk som i en microblogg med bilder. Skaffa om ni inte har!

Så följ mig gärna! Och var inte rädda för att lägga till mig fast jag bara har en handfull följare nu (har varit privat tills nu). Det ni får är vardagsliv, teckningar in progress och annat jag inte lägger upp i bloggen.

App: Instagram
Namn: elinmatilda









4 kommentarer:

  1. Jag har inte lyckats skaffa instagram än, men har tänkt göra det så småningom. Det är så mycket annat man ska göra bara :)

    Jag blev bara lite nyfiken - heter du Elin Matilda? Det gör jag nämligen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju det! :D Men tycker gott du kan skaffa ändå. Bara en snabb bild i farten räcker för mig ;) Fast det är ju ganska beroendeframkallande med...

      Ja, jag heter Elin Matilda :D Haha, vad roligt! Konstigt ibland kan jag tycka hur vi Elinar har så mycket gemensamt ;)

      Radera
  2. Har tyvärr ingen Ifön. Annars hade jag förföljt dig. Du kanske har bloglovin?

    Nu är jag inne på slultspurten i den här banan-tävlingen som jag tjötat om i en vecka nu - och tack vare alla era röster så har jag nu roffat åt mig första platsen. Galet!!! Nu behöver jag bara tigga om att behålla den, så fler röster behöver jag - inkräktarna är farligt nära=) Please! (ett jäkla tiggande från min sida): http://www.chiquita.eu/se/se/my-chiquita/gallery/view/2308/

    SvaraRadera
  3. Du är välkommen att förfölja mig när som ;) Nej jag har inget konto på bloglovin men brukar gå in och kika i alla fall på bloggar och sånt. Kanske borde skaffa... Hmm...

    Och röstat har jag ju också både en och femtioelva gånger! ;)

    SvaraRadera