söndag 26 februari 2012

Till havs!


En teckning till klar! Åh vad det är kul att måla ska ni veta. Även om jag blev lite (mycket) arg när den vita akrylpennan jag tänkt använda till highlight gick sönder och lämnande en stor vit plutt på vänstra ungens huvud som näpperligen gick rädda. Hade detta varit till något annat än till bloggen hade jag utan tvekan gjort om hela bilden. Men nu får det vara såhär även om det gnager i mig.

Sedan tycker jag att benet har blivit snäppet bättre de senaste dagarna. Antagligen beror det väl på att det läker mer och mer. Men lite kan det säkert ha att göra med att Fina Mannen varit ledig hela helgen och igår träffade jag min fantastiska familj med föräldrar och syskon och syskonrespektive att man inte kan göra annat än att sprudla och spritta i hela kroppen.

Och imorgon tar jag både bort stygnen och träffar sjukgymnasten! Kan så mycket aktivitet vara nyttigt för en tro? I synnerhet efter två veckors nästintill total isolering.

2 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig bild!

    Vet precis hur det känns, man blir ju skogstokig när sådant händer. Men jag hade ALDRIG sett något om du inte sagt, och jag tycker inte att det stör! Däremot älskar jag vattnet och farten i bilden. Lovely!

    Lycka till i morgon!

    SvaraRadera
  2. TACK Britta! Din kommentar värmde verkligen nu när jag, efter att ha varit ganska nöjd, börjat överanalysera och tyckt att bilden var dålig. :D

    SvaraRadera