söndag 19 februari 2012





5 kommentarer:

  1. Ah du har ju blivit hur produktiv som helst den senaste tiden! Va kul! Läste dock incidenten med knät, hoppas du blir helt bra snart :)

    Minns att du ville va med i skissbokstävlingen, men inte sett din kommentar än. Idag är sista dagen så det är bara att anmäla dig så är du också med i utlottningen!

    Krya på dig, och hoppas att du har haft en mysig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är kul att vara produktiv och framför allt kul att ha tid till det! Ett plus i en annars ganska långtråkig stillasittande sjukskrivningsvardag :)

      Hoppas också knät blir bra snart! Men det lär nog ta sin lilla tid vad jag har förstått. Sedan hoppar jag och skuttar jag förhoppningsvis bättre än någonsin.

      Radera
  2. Vilken underbar blogg, jag gillar kreativa bloggar =)

    SvaraRadera
  3. Psssst. Fatta hur glad jag är! Tack vare mina FINA bloggläsare så har jag en stor chans att bli en av dom glada vinnarna - ligger just nu på plats 5!!! Sorry att jag tigger - men jag vill så väldigt gärna vinna - och du kan hjälpa mig dit=) Direktlänk till röstningen (man kan rösta en gång per dag!): http://www.chiquita.eu/se/se/my-chiquita/gallery/view/2308/

    SvaraRadera