tisdag 23 november 2010

Ge mig en utmaning!

Systern

 Ni vet mitt tjat: Blablablabla-jag-vet-inte-vad-jag-ska-teckna-blablablabla-jag-tecknar-bäst-när-jag-får-en-utmaning-blablablabla. Och hur får man då utmaningar?! Jag tror jag kom på en liten idé. För jag vill ju så hjärtans gärna utveckla mig lite. Gärna på att måla porträtt. Eller kanske andra saker också: vad vet jag!


Men jag behöver hjälp! Er hjälp!

Det spelar ingen roll om jag känner eller halvkänner eller inte alls känner er. Det jag önskar är foton till porträtt. Gärna på er själva om ni vill det annars på andra. Kan både vara helfigur och ansikte. Eller bara någon idé på vad jag ska måla så ska jag låta fantasin flöda fritt. 

Jag kan inte lova att jag målar alla (om den ens kommer någon bild) som kommer till mig. Men jag ska försöka göra några. Och jag kommer nog använda lite blandade tekniker. Hela grejen är ju för att jag vill öva och utveckla mig.

Skicka bilder till: ahdetgorjagimorrn@gmail.com
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar