söndag 21 november 2010

Tadaaa!!!

Se! Jag lyckades få upp en header! Jag är så himla lat när det gäller till att orka ta reda på en massa saker på nätet. Har liksom hela världens informationsnät framför mig och det enda jag gör är facebooka, maila, blogga och kolla bloggar samt kolla tv-tablån. Sen är jag vilsen. Därför har jag aldrig lyckats med det där med header. Men på blogger var det lättare.

Dock är jag långt ifrån helnöjd. Kvaliteten blev inte den bästa alls. Om någon har en hemlig kod för hur man få de svarta strecken jämnare och helsvarta så skulle jag gärna vilja veta det. Samt hur man scannar in promarkers och behåller färgerna utan att de bli alldeles konstiga. Men men...

Skulle jag bara lägga upp saker jag är nöjd med hade det inte blivit många bilder. Jag har helt enkelt lärt mig att vara tillräckligt nöjd. Och bloggen ser ju lite roligare ut. Och jag ger en smalare och snyggare bild av mig själv också. He he he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar