tisdag 16 november 2010

Ann-Katarin Rosenblad


Ann-Katarin Rosenblad och Pär

Det blev en bild till slut. Alla jag känner gick och kollade på filmen jag gärna skulle sett men det inte fanns tid att se - så jag satt i soffan och ritade istället. Jag är ganska nöjd. Blev inte alls som jag hade tänkt och det tar tid att vänja sig vid att det är så. Men tycker jag fick in rätt känsla - hur flummigt det än låter. Det som irriterar mig mest är att jag VET att jag kan mycket bättre. Men övning ger färdighet, säg det...

3 kommentarer:

  1. Yeah, snyggt. Jag håller med Magnus, du har fångat dem väldigt bra. Tycker om hennes frisyr. Inte så otippat nu när jag är så fäst vid sådant. : )

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, kul att du gillar den!(: Snygg blogg!

    SvaraRadera
  3. Emmy: Tackar :) Ja, det är ju i alla fall min tolkning och det är ju kul om vi tänker lite lika. Sen såg väl bilden annorlunda ut i huvudet, men men... Tänkte faktiskt lite på dig när jag gjorde frisyren :)

    Sara: Tack! Och kul att du tittade in! :)

    SvaraRadera