tisdag 18 oktober 2011

Minus 20 kg!!

Det ni! Ja, det är faktiskt otroligt nog helt sant. Jag har gått ner 20,2 kg sedan slutet av Mars/början av April!! Och jag är så kolossalt stolt och känner mig nästan ännu lättare bara av att kunna säga att jag har gått ner 20 kg. Så idag firade jag det med att köpa en hel vintermundering alldeles ny och känna mig sådär extra stolt över mig själv :D

Så nu är det bara 19,8 kg tills den vikt där jag var för fem år sedan när jag blev gravid med sonen. Och sedan är det tio kilo till till normalvikt: om man nu tycker att det är så jäkla viktigt att väga när man har varit uppe i så hiskeliga siffror som jag jag har. Men nu fortsätter jag som jag har gjort innan. Ett litet steg i taget med Viktväktarna online :)

NOT ANYMORE!

8 kommentarer:

  1. Grattis! Bra med lite motivation i form av klädköp. Det är du värd.

    SvaraRadera
  2. Åh det är ju helt fantastiskt gjort av dig! Du ska verkligen vara stolt! :D BRA jobbat! MVG! (eller A som det nu heter)


    Usch så nördigt skolfrökenaktig jag kände mig nu...

    SvaraRadera
  3. Gud vad duktig du är!!! Grattis! :D

    SvaraRadera
  4. Imponerad, vad duktig du har varit och är! Målar, är småbarnsmamma, bondfru, arbetande, och så detta. Fantastiskt, grattis!

    SvaraRadera
  5. Kanon ju! Ge mig lite inspiration. Jag vill ha VV t stan igen jag.

    SvaraRadera
  6. Superbra kämpat!!!! Duktig du är som motstår frestelserna... :)Kramar

    SvaraRadera
  7. TACK ALLIHOPA!!!! Och gud, jag känner mig långt ifrån en supermänniska. Men 20 kg är lite respekt känner jag :)

    SvaraRadera