fredag 21 oktober 2011

På torsdagar målar jag i olja i världens bästa målarcirkel. För det mesta försöker jag hitta teknik på hur man håller i penslarna utan att färga ner mig totalt. Och för resten får jag varje gång jag börjar försöka lista ut vad det nu var för jäkla färger jag blandade ihop förra gången som blev så bra. Men hoppas jag ska få in proffsrutinerna med tiden. För nu vill jag måla heeeela tiden!!! Men den jäkla målningen finns en timme bort. Längtar.

Så ikväll blir det pennor. Har tusen idéer men borde nog slutföra den jag påbörjat.

Skönt med fredag!

2 kommentarer:

  1. Tihi superkul!!! Jag trivs som fisken i vattnet :D

    SvaraRadera
  2. Åh det låter ju mysigt! :) Är det genom något studieförbund eller har ni bara samlat ihop ett gäng?

    Och tro inte att du bara kan skriva om det utan att visa vad du målar! Om så bara en liten sneak peak!

    ;)

    SvaraRadera