lördag 31 mars 2012

Avslappningsritning vid tvn. Mer spännande än såhär blir det inte då...



2 kommentarer:

  1. Det är roligt att se att du tecknar så mycket! Man ser ditt tecknande utvecklas så tydligt också.

    Det slog mig förresten häromdagen att jag glömde bort att föra vidare den där awarden jag fick av dig. Lite sent nu kanske... jag blev hemskt glad för den i alla fall! Och kikar in här regelbundet även om jag är lite dålig på att kommentera. Man säger ju alltid att man ska bli duktigare på det men så... blir det inte av.

    SvaraRadera
  2. :) Vad kul att du hänger med och gillar det tecknande! Och vad glad jag blir att du ser att det händer grejer :) Grejen är att jag vet att jag kan bli himla mycket bättre med så då är det bara att öva på och hoppas på mer utveckling... En ständig övning alltså :D

    Ingen fara att du glömde/tappade bort det! Det var ju inget tvång alls utan bara en kul grej :). Och jag känner så väl igen det där med kommenterandet och det är bara kul att veta att du finns där ute och läser ibland.

    SvaraRadera