fredag 30 mars 2012

Rapport

Saker faller på plats och jag njuter av att börja få ordning på mig själv igen. Så här kommer en rapport och läget för tillfället.

* Intervjun inför mitt appuppdrag till tävlingen är nu gjord och nu är det bara att börja rita på allvar. Det är en stor lättnad ska ni veta att jag alls fick göra intervjun och ta de nödvändiga bilderna på plats - för att göra mina egna bilder mer levande. Tomma papper ligger runt mig och jag ska alldeles strax börja skissa upp upplägget. Sedan är det bara att börja jobba! Jippi!

* Jag har nu börjat träna själv på sjukgymnastiken och verkligen älskar att få känna att jag använder min kropp och blir svettig. Kan knappt vänta tills nästa tisdag då jag får träna igen. Och det börjar sakta och säkert gå upp för mig att jag faktiskt tränar för att få ett helt fungerande knä igen. Det var ju 6 år senast så det tar lite tid att tro på att det verkligen ska gå. Men nytt korsband sitter ju där och jag går numera som folk.

* Här hemma har det nu utlysts sötfritt fram till påsk för att komma ur mitt hetsätande som fått grepp om mig den senaste tiden. Gått upp 3,5 kilo sedan sjukskrivningsstart men det här känns som ett bra brejk utan att för det kännas jobbigt. Bra!

* Det verkar som om jag får semester i sommar! Och nästa vecka börjar jag jobba igen...

Nej, nu måste jag komma igång och rita. Sedan måste jag ta igen lite sömn jag blivit utan, då min hjärna går på högvarv.


~senare~

Kort efter detta hurtiga inläggs uppkomst kollapsade jag totalt i sängen och har inte rört mig därifrån sedan dess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar