måndag 5 mars 2012

Bloggtipsa mera!!

De senaste dagarna har det kommit en strid ström nya läsare till min blogg. Ja, eller kanske snarare nyfikna ena som ögnar igenom för att sedan fortsätta vidare till nästa hållplats. Men jag gillar nyfikna människor och ännu mer generösa sådana.
Karins konstgreppEn generös människa är Karin med bloggen Karins Konstgrepp som jag efter bloggtips börjat följa ganska nyligen och gillar mycket hittills! För några dagar sedan ville Karin veta mer om sina läsare och om deras bloggar, vilket resulterade i ett sju inlägg långt bloggtips. Och däribland var min blogg. Och därav dessa nya "ansikten" här.

Men det känns lite som... att få världens finaste present och sedan glömma bort att ge något tillbaka! Därför tycker jag gott du kan kika in på länken ovan om du inte redan är en trogen förföljare av Karin!





Och eftersom jag älskar bloggtips och gärna vill bidra till att vara en bättre och generösare bloggare så efterlyser jag era bloggtips här!!! Så att jag kan göra vad andra gjort för mig innan: tipsa vidare!

Tipsa om er egen blogg här i kommentarsfältet nedan!

Eller tipsa om någon blogg ni tycker är fasligt bra som fler borde se mer av!

Jag vet att ni är ett troget litet gäng läsare där ute och jag hoppas att alla med en blogg eller med en favoritblogg tipsar om den här! :D Man har inget att förlora med det vettni!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att Matilda Salmens blogg är supertrevlig! Jag vet inte vad jag gillar bäst där: fotografierna, mat-tipsen eller hennes teckningar!: http://matildasalmen.blogg.se/

    ...sedan vill jag klart gärna att ni tittar in hos mig också på www.hemmahosmika.blogspot.com förståss!

    SvaraRadera