måndag 19 mars 2012

På vift!


Min kreativa syster med en dräkt till vänster som hon hade sytt och lagt upp i sin blogg och som jag var övertygad om var i naturlig storlek. Blev något förvånad :D

Jag vet att jag är snål om bilder på vad jag sysslar med, annat än det tecknade, här i bloggen. Det är i och för sig ett medvetet val. Men ibland känner jag en sådan saknad av att lägga upp bilder på andra saker jag gör. Som när jag i helgen var iväg och hälsade på min fina syster på hennes skola! Så mysigt och inspirerande att träffa henne i hennes rätta miljö. Ja, eller tillfälligt rätta miljö för jag antar att hon alltid kommer att sy, sticka och pyssla var hon än kommer. Som ressällskap hade jag fina barn och mamma, pappa och bror. Och så systerns braiga pojkvän som slussade mig genom Stockholms kollektivtrafik (Hjälp!).

1 kommentar: