tisdag 20 mars 2012

En stor utmaning!

Jag gillar när det händer grejer.  Jag tyccker om känslan av att livet rör sig framåt men jag får också panik när saker sker för fort och oplanerat. Men ibland är livet oplanerat. Och ibland när telefonen ringer och man blir tillfrågad om man vill vara med i ett lag och rita till en app-tävling så känns det fruktansvärt läskigt men kittlande spännande. Livet rör på sig. Och "ja" kan man ju alltid säga för det är ändå inte säkert vårt lag blir ett av de 10 uttagna att delta. Den tanken känns trygg...

Men vi blev antagna! Och i April tävlar vi!

Den känns så sjukt kul och spännande och allt! Lyckas jag kommer det här bli grymt. Idén är grym! Och jag lider av något som nog måste räknas som rampfeber. Fast jag vet att jag kan. Det kan jag tacka alla dessa sena kvällar med pennor och papper för. Det är ju liksom sådana här utmaningar jag förberett mig för hela tiden...

Så blir det bildtyst här framöver så vet ni vad jag klurar på. En del saker måste ju vara hemliga...

7 kommentarer:

  1. KUL!! Jag tror det kommer gå strålande bra, för du är ju grym. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja JÄTTEKUL! Haha, jag ska försöka komma ihåg det ;)

      Radera
  2. woow vad är nu detta? vad spännande det låter! Och massor med grattis!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superspännande är bara förnamnet. Tackar! :)

      Radera
  3. Åh vad spännande! Jag blir ju sjukt nyfiken, du måste beräääätttaaaaa!


    (Förstår att du inte kan, så jag tjurar lite över det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vill berätta mer men det är inte långt till 16:e april ;) Får se om jag kan smyga upp lite smågrejer som inte är för avslöjande :)

      Radera