måndag 23 maj 2011

Tillbaka

Tillbaka igen! Räknar med att det har känts ytterst ensamt och deppigt i alla internets vrår utan min närvaro. Såklart... Själv har jag haft det strålande och efter gårdagens berusande återföreningsdimma med resten av familjen så har idag verkligheten landat på mig som en tung sten igen. Att-göra-listan är skriven och hälften borde gjorts igår. Nackdelen med den inte alltför flitiga inställningen som givit namn åt den här bloggen. Nu är det handlingsplaner för att överleva de kommande stressiga veckorna här på gården  som också måste göras. Och jag får inte riktigt till det. Får kajka runt och äta smörgåsar och leva minut för minut till nästa hållplats helt enkelt.

Det blir nog bra. För det brukar det ju bli.

Ja, och sedan har min dator pajat. Konstigt värre. Jag surfade på den i morse och den levde och var glad. Men nästa gång så var skärmen alldeles konstig. Vill inte påskina att den är omhändertagen med kärlek och varsamhet de senaste tre åren men man blir ju lite orolig för den. Får sätta på ett plåster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar