onsdag 18 maj 2011

Stressar runt som en tok

Stress är läskigt och konstigt. Jag vet att det är mycket runt mig nu men ändå är det svårt att riktigt ta på vad. Hjärtat springer ikapp vad jag än gör och jag försöker desperat organisera mig, samtidigt som jag egentligen inte gör så mycket. Men det är rörigt nu och som vanligt när det börjar röra till sig så måste jag bara tänka på allting samtidigt. Helst allt jag ska göra samtidigt. Inget konstigt alls att visionerna handlar om att jag både ska ska tvätta all smutsig tvätt, gå ner 550 kg, samtidigt som jag ritar klart bilderna till min bok så jag kan börja skriva på nästa bok som stretar i mig. En salig röra helt enkelt.

Men jag ska försöka lugna ner mig. Jag inser att det bara är att börja med något konkret och sedan löser sig resten sen. Hade inte heller varit fel att få träffa sin man då och då i allt vårbrukande som, som vanligt blir mer stressat än vi tänkt oss.

Fast det finns flyktplan. För ovanlighetens skull. På fredag tar jag pick och pack och drar till Stora Storstaden till systern och pojkvännen. Mysigt värre.

3 kommentarer:

  1. Åh, din header är ju helt otroligt fin! Blir riktigt avundsjuk. Den ska du verkligen vara stolt över.

    SvaraRadera
  2. Tack Britta!! Ja, jag ska öva mig på att vara stolt :)

    SvaraRadera
  3. уou're in point of fact a just right webmaster. The web site loading pace is amazing. It sort of feels that you'гe ԁοing any unіquе trick.
    In аdditіon, The contеnts aгe masteгwork.
    you haѵe ρеrformed а ωоndeгful tasκ on thіѕ topic!
    My web site :: Blu E Cig

    SvaraRadera