torsdag 5 maj 2011

Kik


En bild som är på g. Den här gången blir det miljö och hela grejen. Misstänker att jag kommer bli besviken på mig själv vid färgläggningen - tycker det är himla svårt att antingen ha promarkers eller akvarell. Någon annan magisk väg? Datorn är jag ju kass på när det gäller sånt. Skulle vilja lära mig också... Men övning ger färdighet så kanske lär jag mig mästra mina egna medier till perfektion någon gång.

Något jag är väldigt nöjd med nu är att jag äntligen tycks få upp lite fart i mitt skissande. Skönt när man kommer någonstans ändå.

Annars är det lock för örat, klädshopping till en krympande kropp (-5,5 kg på fem veckor!)  i eftermiddag och sedan jobbande imorgon. Så ser det ut.

3 kommentarer:

  1. Men wow vad duktig du är Elin! nästan 6 kilo bara sådär?!jag är fortfarande imponerad av dej :)
    jag är fortfarande peppad sen vi sågs sist och har kört på ditt sätt, i veckorna är det äta nyttigt och motionera som gäller och sen lite belöning ibland på helgen, men känner mej piggare och gladare faktiskt, så det va bra att jag träffade dig och fick inspireras lite :)

    SvaraRadera
  2. Att det inte går att kombinera promarkers och akvarell är synd :/ det gjorde att jag aldrig köpte några promarkers. Du kan ju alltid kopiera skissen på två papper och göra den ena i akvarell och den andra med pennor å se vilken som blir bäst ;P
    Maya

    SvaraRadera
  3. Heja dig Elin! Va duktig du är!!!!

    SvaraRadera