onsdag 25 maj 2011

Elin på film


för större bild: http://www.youtube.com/watch?v=WLkjUO31uu4&feature=player_embedded#at=19

TITTA! Jag kan också! Jag har gjort en youtubefilm! Där jag ritar! Sedan att själva ritandet blir ganska forcerat emellanåt... men äntligen kan jag visa det jag alltid har försökt förklara. För mig handlar det inte om raka rena linjer och en arbetsgång som går från början till slut. Alla klipp jag kollar på är så ruskigt städade. Här kommer därför något helt ostädat. Jag skissar! Och vad det ska blir har jag bara ett litet hum om från början men för det mesta är det lika planlöst som det brukar när jag inte har några mål. Fast idag hade jag ju faktiskt ett mål. Filmklipp! Så ha överseende med kladdet... Kanske kommer det en fortsättning.

1 kommentar:

  1. Va roligt att se hur bilden växer fram. Kul grej när du skrev dit att du googlade, hehe.

    Jag gillar din stil och linjerna du ritar. Dina bilder blir så himla levande.

    SvaraRadera