fredag 6 maj 2011

På G i café


Ja, jag vet att jag inte brukar visa bilder på G så tydligt och när jag kommit så långt som nu. Men den här  får jag lite ångest över. Här ligger den framför mig med en massa visioner och tankar och jag tycker om. Och jag vet att jag mycket möjligt kan "förstöra" den visionen med en massa färg som kanske inte blir som jag tänkt och som heller inte går att sudda ut. Så ikväll låter jag bli pennorna från och med nu. Och så fortsätter jag en annan dag lite piggare och hurtigare. För kul ska det ju klart bli. Särskilt när den är klar.

2 kommentarer:

  1. Oh SÅ snyggt! Den här måste du verkligen färglägga och visa snart så bli pigg och hurtig bums. Men känn ingen press. ;) Nä skämt åsido, den här är skitsnygg som den är men lär vara hur läcker som helst i färg. Vad kul med en hel omgivning. Det vill jag också kunna måla.

    SvaraRadera
  2. Det här gillar jag jättemycket ! Blir riktigt glad över att se dina skisser, fortsätt så :)

    SvaraRadera