tisdag 4 september 2012

Att göra något stort

Min hjärna är lite urblåst.
Jag bor i soffan i mitt arbetsrum.
Vilken fantastisk idé att ha en soffa här!

Har precis avslutat ett skype-möte med mina App-kollegor. Tänk, vi ska göra en app! En sjukvårdsapp och det är stort! Jag tror det kommer att bli helt galet spännande och kul. Innan dess krisar jag och undrar vad tusan jag har givit mig in på och om jag verkligen fixar allt detta. Men det går bra. Jag blir alltid så taggad när vi pratar, det känns mer på riktigt då. Varför skulle inte vi kunna fixa det här liksom? Vi är ju redan en bra bit på väg... Kika gärna på lite bilder från tävlingen vi var med i i våras

Preliminär plan:
* Bli Appmiljonär

Sedan fortsätter jag med min facebookutmaning att rita av mina vänners profilbilder. Nu ritar jag en person jag ytterst ytterst sällan träffar och ritar spännande mönster. Fördelen med denna utmaning är att jag tvingar mig själv till att måla och göra klart = mer övning. Sedan hoppas jag ju att folk blir glada och förvånade. Jag menar: även om jag själv ritar porträtt så älskar jag vid de få tillfällen som folk fångar fina/roliga/tänkvärda/bra porträttbilder på mig med kamera eller penna och pensel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar