onsdag 26 september 2012

Allting lossnar på en gång. Alla vågade språng jag tagit hittills börjar ge resultat och nya möjligheter öppnas. Finalen, det fortsatta arbetet med appen som inte längre är en app och utställningar jag ser fram emot. Bland annat.

Och sedan måste man ju odla myten om sig själv har jag förstått. Ingen annan gör det åt en och det är bra att synas om man vill komma ännu längre. Så motvilligt skickar jag mail till tidningar och tipsar om oss och hoppas att de inte hör av sig, för jag vill inte prata. Men det är klart att de alla hör av sig. Det är klart att jag säger saker jag i efterhand undrar hur de uppfattades eller om jag gjorde rätt och grubblar mig gråhårig. Det är så typiskt mig så det inte är klokt.

Men allt som allt är det här positivt och fantastiskt och även om det inte skulle hända en enda spännande sak till i mitt liv efter det här så har jag iaf verkligen haft mitt äventyr.

Ikväll slipar vi på presentationen iför fredagen.
Jag kanske dör av nervositet.
Men då vet ni i alla fall varför det blir så tyst här.

1 kommentar:

  1. STOOOOOORT grattis! Vad roligt!!!! Jag nästan döööör av nyfikenhet tills jag får veta vad det är för app!

    Kramen!
    Mika

    SvaraRadera