fredag 25 januari 2013

När det var som förut

Det tar tid att anpassa sig. Så måste det få vara men stressen nu är stundvis förödande. Därför är det skönt som igår när allt var som vanligt igen. Som vanligt innan två jobb och företag och allt det där, då en kväll faktiskt innebär att inte jobba eller ligga död i soffan. (För är man pigg nog borde man ju jobba). Igår släppte jag allt och umgicks med familjen och ritade för att jag var inspirerad. Äntligen ny energi! Hoppas det håller i sig för idag tecknar jag hela dagen för företaget...

2 kommentarer:

  1. När inspirationen slår till gäller det att passa på:) hoppas att det gått bra med tecknandet idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så är det verkligen! För det är långt ifrån alltid man ritar med sådant där flow :) Men tecknandet gick bra iaf och nu tror jag bestämt att jag måste rita lite till...

      Radera