lördag 19 januari 2013

Hej på er vänner och er jag inte känner!

Nu har ni blivit en stadig skara läsare här på bloggen och även om ni inte är så många så är det väldigt kul att ha er med ska ni veta! Helst av allt skulle jag vilja se er allihopa, höra vad ni har att tänka om det jag skriver och lägger upp. Sedan skulle jag vilja veta vad ni pysslar med och om ni kanske har samma ambitioner och tankar och jag. Eller kanske ni gör helt andra saker, vilket ju nästan är ännu mer spännande.

I en drömvärld hade ni allihopa haft bloggar som jag kunde kika in på...

Men nu behöver jag er hjälp! Man blir lätt insnöad när man bloggar och jag har faktiskt ingen större aning om vad det är som gör att ni hänger med i den här bloggen. Jag har därför lagt upp en enkät här i spalten bredvid med frågan "Vad gillar ni med den här bloggen?" 


Ni svarar anonymt och jag skulle bli jätteglad om ni deltar! Det ger er också möjlighet att påverka vad jag bloggar om (även om jag nog alltid kommer att blanda friskt på känsla också).

Passar inga av alternativet är ni ju självklart välkomna att lämna en kommentar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar