söndag 20 januari 2013

Bättre än inget?

Söndag kväll. Det är hektiskt veckor nu framöver med övertid på förskolejobbet och en massa livsavgörande möten för Företaget. Brottas med stress och dåligt samvete, samt skyhöga förväntningar på framtiden.

Jag gör ju nu en undersökning bland er läsare om vad ni gillar med den här bloggen. (Fyll gärna i enkäten till höger!!). Men sanningen är den att jag inte alls har vetat hur jag ska kunna blogga om någonting alls nu i vår, då Företaget kommer att uppta stora delar av min hjärna. Och med tanke på att jag hittills har hållit företagandet hemligt så blir det ju ännu svårare.

Men jag vill ju skriva om allting som händer. Jag vill ju visa varenda teckning jag gör och gå igenom hela processen med er. Men nix, det går ju inte alls.

Eller?

Nej, inte på det viset i alla fall. Men om ni kan stå ut med att jag är halvkryptisk emellanåt, bara postar delar av bilder och skriver så konkret jag kan om vad jag jobbar med utan att egentligen säga vad det är - då skulle det kunna gå.

För jag vill ha med er. Och jag behöver verkligen blogga mitt i allt.

Hoppas det låter bättre än inget...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar