söndag 15 april 2012

Tävling imorgon!

Phu. Nu börjar energin ta slut. Men bara att hänga med nu på sluttampen. De sista bilderna börjar bli klara inför apptävlingen imorgon. Sedan är det bara en eller två bilder kvar så är allt redo. Vilken tur då att tävlingen pågår under 24 h så jag har tid att teckna den sista bilden måndag kväll...

Är ni sjukt nyfikna på tävlingen kan ni läsa mer om vad den går ut på här.

Min roll i det hela? Ja, eftersom jag nyligen kommit underfund med hur skype fungerar så inser ni kanske att jag inte programmerar någon app-prototyp. Det jobbar istället tre superduktiga killar med som också satt igång det här projektet. Jag står för bilderna i appen: vilka har kommit att bli några stycken. Och sjukvård för hela slanten!

Nu tillbaka till bilderna igen innan jag somnar på stället. Det har varit en tuff vecka men jag ska inte påstå att jag vantrivs. Att rita som en galning passar mig perfekt.

Håll tummarna för oss!

1 kommentar: