onsdag 11 april 2012

Livstecken





Sover för lite. Jobbar en massa och ritat för resten. Till tävlingen. Uppdraget känns jätteskoj och bilderna är både precis sånt jag tycker är kul att rita och inte alls sånt som syns här i bloggen. Inte ett naket bröst hittills liksom! (men det finns hopp). Så ibland måste jag pausa och låta vad som än blir hamna på pappret. Så håll till godo med detta tills jag kommit ur min bubbla...



Och så en egobild med. Så ni inte glömmer hur jag ser ut (när jag ska på fest, är sminkad och har utsläppt hår)

Har för övrigt gått upp typ 5 kg. Det är ju en bedrift det om något. Nu håller vi som bäst på att äta ur påsken ur vårt hus :/ Nya tag inom räckhåll

1 kommentar:

  1. Vad spännande med ditt uppdrag, och den 16:e är ju snart!!! Hoppas:)

    P.s. Vilken fin bild på dig, egobilder e bra!

    kram

    SvaraRadera