lördag 21 april 2012

Min inre apa

Om man har en blogg, som jag nu har, och man vill bli framgångsrik så är ett av de bästa recepten att framhålla sig själv som proffs. Ett enastående eftertraktat underbarn. Vad man i så fall inte skulle göra vore ju i så fall att publicera något som symboliserar något som inte gått bra. Men det struntar jag blankt i för jag blev lite kär i detta kvällsprojekt.

Fick ett tips i förrgår av en vän om att Navid Modiri hade gjort ett snabbt efterlysande efter ett omslag till hans nya singel. Superkul! Med en snabb blick på klockan så insåg jag att jag hade fyra timmar på mig. En dansande apa skulle det bli. Och det blev det...

Men Navid valde en annan dansande apa.
Fast jag gillar denna....


2 kommentarer:

  1. Jag gillar också din apa!! Kram Moster Y

    SvaraRadera
  2. jag gillar också din apa! :D Härligt blogginlägg med! :D ( som alltid :P)

    SvaraRadera