måndag 9 april 2012




Detalj ur projektet jag ritar. Efter den obligatoriska ångesten (=vad har jag givit mig in på!?!?) så börjar jag producera och bli nöjd. Men tiden är knapp och det kniper i magen när jag tänker på allt jag ska och vill hinna. Men det kommer bli strålande. Och visst måste vi vinna den här jäkla tävlingen!

Och påsken då? Jo den har varit fantastiskt trevlig. Bästa påsken på länge. Jag som bara tvångspyntar mitt hus med påskris för barnens skull fick faktiskt påskkänsla. Men det tack vare fina och underbara människor runt oss. Och själv rullar jag ur den här påsken som ett fem kilo tyngre påskägg typ och hela vår kyl är fyllt av choklad. Funderar på att tejpa igen en låda med allt i så jag inte börjar trycka i mig allt i veckan i teckningsstressen. Och jobbstressen.

Phu, nu är det dax att måla igen. Upp halv sex imorgon så det gäller att bli klar ikväll med denna teckning. Jag hinner. Jag hinner. Jag hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar