söndag 24 juli 2011

Uttråkad

Den andra Svindlande Höjder -skissen kom till liv

Det blir inte mycket målande nu. Har jag inte ångest över det som hände i Norge så klättrar jag på väggarna eller bara är en allmän gnällfis för alla som känner mig. Fast för det mesta blir jag uttråkad på mina enformiga motiv så då har jag ingen lust att måla. Jag VET att jag gör det för övnings skull men NÄR ska jag måla så som jag vill måla då?! Det här är okej och bra men i mitt huvud kan det bli oändligt mycket bättre. Men, men det blev en bild i alla fall.

Och imorgon ska jag försöka lova mig själv att inte drunkna i mer Norge.

1 kommentar:

  1. Den är bra!!!

    Att inte drunkna i Norge är svårt... jag hamnar där hela tiden jag med...

    Vad vill du måla då? Hur vill du måla? Se om du kan hitta någon annan som målar som du vill och kopiera allt vad du kan! Jag lovar att du kommer "stjäla" en hel del trick!

    Kram
    Mika

    SvaraRadera