lördag 1 december 2012

Min ritplatta är på väg! :O


Ni vet sådana där saker som känns lite för bra för att vara sant. Man tror inte på det förrän det är på riktigt. Saker är mer och mer så nu för tiden.

Som ni vet ska jag nu GRÄVA ner mig i digital illustration. Jag kan inte nog beskriva hur mycket jag längtar efter att testa, slita mitt hår och producera! Nu läser jag och plöjer tutorials. Men i slutändan krävs ju något att rita med och det har jag ju inte.

Men lyckligtvis för oss har vi vunnit en del pengar i höst i och med tävlingarna. Och lyckligtvis för mig så är en Wacom Cintiq 22 HD precis det som mitt företag tycker är viktigast att investera i.

Kika på trailern ovan och förstå hur overkligt det kan kännas.

Just nu följer jag postgången slaviskt och helgen kan knappt gå nog så fort!

1 kommentar: