tisdag 6 september 2011

Fantastiska människor!!


Här är topp tre på omröstningen!!!

TACK ni fantastiska människor som röstade på korten!!! Och ohh så mycket fint ni skrev dessutom! Det hade jag inte alls väntat mig! Jag hoppades mest att någon skulle rösta och ge mig lite utifrånperspektiv på mina teckningar. För visst hade tankegångarna redan snurrat om vilka kort jag skulle göra men ni fick mig att se helt annorlunda på det! Och att även lyfta gamla bilder som jag hade förkastat var himla nyttigt också att se. Mer utförliga svar på era härliga kommentarer kommer i kommentarsfältet i inlägget nedan :) Ja, om jag inte somnar nu på en gång för jag har ritat och grejat som en tok ikväll... Men jag kommer svara!!!

Och det kom en fråga från Mikka om det blir några kort över och man får köpa! SJÄLVKLART får man köpa! Just nu är jag en fattig arbetslös tvåbarnsmamma som försöker överleva utan a-kassa, så jag trycker bara upp några motiv denna gång och inte säkert det blir just er favorit ni röstade på. Men mer info kommer framåt!

Så underbara underbara människor som lyfter upp mig. För nog kan jag behöva det emellanåt! Och tack vare er så känner jag mig mer taggad än någonsin för att för första gången på riktigt ställa ut mina bilder! TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar