tisdag 6 september 2011

Clever girl


Och här är bilden jag har jobbat på de senaste kvällarna (som jag skrev om i förra inlägget)! Mycket mek med scanningen eftersom det är A3 och sedan blev den lite ljus ser jag nu. Men vet ni? Jag är nöjd och kan knappt vänta tills jag får rita nästa bild. Jag har en flygande idé men vi får se om jag fångar den. Nog ska jag kunna toppa mig själv till utställningen! Om inte så har jag ju bilder på lager. Men jag blir verkligen så himla triggad av utmaningar.

2 kommentarer:

  1. Helt sjukt fin! Bänken och rosenbuskarna och klänningen! Åh! :)

    SvaraRadera
  2. Oj, här har det hänt saker sedan jag tittade in sist... Grattis till utställningen! Jag hann inte med att rösta, men alla vykortsförslagen ser jättefina ut. De kommer att ta slut på en gång.

    SvaraRadera