söndag 8 juli 2012

Tävlingsdags!

Rösta på Mitt Juli här
Visst är det kul med tävlingar! Och ibland behöver man dem sådär extra för att utveckla sig själv lite mer. Och andra gånger behöver man dem för priset av 2500 kr att köpa material för och tillfälle att synas. I detta fall ställer jag upp av alla anledningarna!

Om jag vinner? Vi får väl se: men jag har ju varit med i en sådan här omrösningstävling innan och det brukar ju bli så att flest "vänner" vinner. Så det hänger därför på mina tappra läsare här och mina välvilliga facebookvänner!

Så tryck på GILLA-knappen på min bild och RÖSTA RÖSTA RÖSTA!!!


Och skulle du själv vilja vara med och tävla? Här är tävlingsvillkoren och priserna! Och spriiiiiiid gärna vidare detta också till var och en som kan vara intresserad. Javisst är det kanske lite korkat att sprida vidare detta till alla er kreativa och duktiga människor där ute om jag nu vill vinna! Men jag tror på att dela med sig och jag tror vi alla behöver de här utmaningarna och hoppas jag blir tipsad nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar